Sunday, February 28, 2016

Afire Love - Author's Words Part II

Hey guys i'm back again!

Finally, i've finished my not so short story yeayyyyyy

Seriously, aku rasa bangga yang teramat sgt sbb aku berjaya siapkan story ni fully in english! Weh ni first time kot. 
Walaupun banyak ayat tunggang langgang and grammar berterabur,
but seriously aku bangga.
Kira ni highest achievement aku laa dlm bidang penulisan ni 
k tetiba rasa macam nak muntah ahahahahaha

Well literally i've been pouring all my heart out into this story and i think it went pretty well (for me laa hope korang2 yg baca pun rasa benda yg sama huhuhuhu)
Moga pd masa akan datang akan ada lg laa fanfic cenggini
itupun kalau aku masih mampu ahahahaha

So yeah, kpd mereka yg membaca moga terhibur and sory sgt2 utk segala kesalahan grammar atau salahguna kosa kata
Ye laa aku budak farmasi, not a linguist ahahahaha

& yes do pray for me for my exams 
bongok tak bongok aku siapkan fanfic ni padahal esok midsem woiiiii

Huhuhu k laa nak sambung study
First paper besok inorganic chem
matilaanakkkkk

Chow luh
Sampai ketemu lagiiiii!

xoxo

No comments:

Post a Comment